2 0 1 2

Ska verkligen inte klaga på 2011, har varit ett jättebra år faktist.. Men har inte känt att det har varit jättejättejättebra. Har ju mina vänner som har gjort de helt sjukt roligt! Men det har också varit ganska dåligt.. har inte kännt att jag har fått vara mig själv! Okej inte fattar vad jag menar.. Vill inte gå in på de heller. Det som kan ha sänkt de kan ha varit de med att jag har blivit besviken på mig själv angående betygen osv, har ganska höga krav på mig själv osv! Och allt plugg.. har nästan inte haft någon fritid alls.. Sen har ju helgerna varit sjukt roliga! Men aa, kan inte säga att detta året har varit det bästa! Men roligt har det faktist varit.. uch allt går så snabbt.. Men nästa år ska bli mitt år.. LÄNGTAR!!! /puss emilia 
Tumblr_lwij4ukdt11r6mlyko1_500_large

Kommentarer
Postat av: Sannie

instämmmer 2011 har vart helt okej! :)

2011-12-20 @ 22:29:41
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0