FILM,KONFA

Helloo!
Danni och Linnea gick precis hem. Vi kolla på film,snacka oså. Innan det var vi på konfa! Mysigt juu, haha;) Men nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på drake och rihanna, take care Älskar den låten! Lovee, men nu ska jag bara chilla hela kvällen och äta lite julgodis som min familj gjorde alldeless nyss! Mumss! Imorgon är de skola, det är en chill dag så aa det går nog snabbt! På tisdag är det tunering + att jag ska klippa mig och slinga håret.. Får ser hur detta blir!.. Hatar att klippa mig! Om hon klipper mycket kommer jag garanterat börja gråta, seriöst! Uch haha!! Tööönt. Puss/emilia

Lite mer än ett år sedan.. Här ser man inte hur mycket jag verkligen har förändrats, (kollade på andra bilder) helt stööört! och Victoria med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0