FREEEEDAG

Hej, kom precis hem från Sanna typ. Tränade stunt innan de i typ två timmar. Även om jag kom jättesent pga av bussarna! Hata västtrafik... Aja, det löste sig iallfall! Jag tyckte det gick jättebra faktist! Vi satte det mesta! Men iallfall vi dega bara hos Sanna med Ella,Danni,Robin,William,Gustav och Victor. Jag hann tyvärr inte vara där sålänge, men aa, ville så himla gärna sova hos Andrea med Vic men nejnej såklart man inte får?! Jag är van.... Åh Sen får jag inte sova hon Sanna heller.. Amen det är ju kul!!! Så nu sitter jag här och ska kanske kolla på film med min syster. Sen ska jag ringa Ella så ska vi prata i telefon. Haha, satt och prata med henne igårkväll i en timme! Okej vem bryr sig! /puss emilia
fyfan.. skäms 
men ja bjuuder


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tablett bilden på migoch danni nu

2011-12-03 @ 13:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0