SÖNDAG

Söndag=slappdag. För vissa men inte mig.. Det är typ denna dagen jag stressar mest, haha eller ne iof inte nu på kvällen. Men först stressar jag upp på morgonen och går ut och säljet GT, springer in och hämtar typ vattenflaska och skor och åker dirr till cheerleadingen och tränar i 4 timmar (nu för tiden) Kommer hem.. och aa pluggar. Men de braaa. Känner mig inte alls stressad.. Kom och tänka på 2012, hur bra de kommer bli! (NYÅR!!!),Sälen med Ella,Drakes konsert med Victoria, DM, London,RM (haha), kroatien i typ 4-5 veckor.. får bestäma själv. Men aa så detta året ser jag verkligen fram emot.. HOHOH
Tog bilden förra sommaren i Kroatien
Kär i låten.. Victoria skicka den här om dagen, brukar inte gilla låtar som kommer från idol. Men denna, assåå en droglåt!! + att jag inte gillar amanda heller.. men denna låten! LYSSNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0