SÖNDAG

-Värsta dagen på veckan= helgen är slut..
Hoppas denna veckan går snabbt! Det kommer den säkert göra som alla andra veckor iof. Men gud vad jag älskar julen, allt gott, alla ljus och mörkret! Så mysigt sååå, annars sitter jag bara här i min säng städade mitt rum innan medans jag snackade med Linnea i tele, det gick mycke snabbare.. Det såg ut som ett helvete i mitt rum;o Kände att det var dags att städa! Men ni får ha en skön fredag. Själv ska man bara dega hemma. Har aldrig varit såhär trött.. ska nog sova! Men skulle vilja ta en promenad senare. Men vi får se. Puss/emilia
hate mondays
annoy tuesday
ignore wednesday
smile thursday
love friday
enjoy saturday
damn sunday

Kan man få sommaren tillbaka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0