KUL

1. Vill du ta ditt ex tillbaka? nej
2. Har du någonsin förlorat en nära vän? ja
3. När var sista gången du verkligen skrattat? idag, klart
4. Något är fel, den första personen du vända dig till? ella, 
5. När var sista gången du grät mycket? kommer inte ihåg
6. Är det någon du vill göra allt med? ..
7. Hur många kan du berätta allt för? 1-3 pers kanske
8. Har du någonsin sett en fallande stjärna? ja, 2 faktist
9. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? typ någon i klassen.. haah
10. Beskriv dig själv med ett ord? kung
11. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? hahah galEN
12. Fullständigt namn? emilia toft
13. Favoritlåt? rihanna, finns ingen favoritlåt
14. Favoritfärg? rosa, vit
15. Bästa vänner? har många bästa vänner, men kanske 2 st riktigt nära
16. Första kyssen? vet inte
17. Sista kyss? vet eejjj
18. Första kram? hahah.. noll år typ
19. Senast kram? min syster
20. Senaste meddelande från? daniel
21. Mitt missbruk? missbruk.. typ mjukisbyxor.. bor i de
22. Vem jag berätta allt för? mina närmsta vänner
23. Lång? aaa
24. Vem har mitt hjärta? jag själv
25. Favorit film? har ingen.. bring it on-filmerna
26. En hemlighet? säger jag inte!
27. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? 10???
28. De flesta minnen med? ella, victoria, sanna, johanna???
29. Människor har du nyligen blivit mer "nära"? nåra stycken
30. Vem jag inte kunde leva utan? mina vänner
31. Vem förväntar jag mig att känna för evigt? alla?? hatar att förlora vänner.. fast de går inte tyvärr:'(
32. Vem jag älskar mest? mina vänner, familj
33. Vem längtar du efter mest? guud, många jag saknar
34. Vem vill du ska va hos dig? han
35. Saknar du nån som e död? morfar...
36. Vill du till himmelen ? när jag dör jaa
37. Vill du Pussa någon? a, varför inte


bilder från i sommras:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0