wednesday

Godmorgon! Sov 9 timmar inatt! Helt otroligt för mig.. Kan vara att jag sov 4-5 timmar igår natt! Och lite andra orsaker;) Haha, iallfall sitter nere i min källare med musik och väntar på att mamma ska komma hem med lite frulle! Hade inget gott hemma så aa, och frukost är det godaste jag vet verkligen! haha, goast av allt! Kl 12 åker jag och Linnea och solar, måste få lite bränna nu innan nyår! Vill ju inte se ut som ett lik, bloggar när jag kommer hem! Puss/emilia
Tumblr_lwd38wtghs1r5f0jbo1_500_large_181298795_large


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är det bara du som skriver & inte ella? trodde ni hade bloggen tillsammans..

2011-12-29 @ 12:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0