CATS

Hej, gud vad jag är trött på skolan nu alltså. Ville bara säga det, men asså jag pallar inte att ha 3 prov på en vecka, och veta att man bara har fler framför sig.. uch. Har lite ångest för vårat matteprov.. För det är lästalen som sänker alla mina poäng och det suger!

Men kom hem från träningen för en timme sen, vi slutar 8 men jag kommer hem 9.. De bra! Men det är faktikst bara skönt, sitta där med hörlurar och jättehög musik! Hade inte klarat mig utan musik, sitter med det nu med. Har gjort det hela dagen. Hoho Men träningen var jättekul, vi körde mest bygg och sen program om och om igen. Men Godnatt, måste snabba mig och lägga mig.. har INTE sovmorgon imorgon:(

Sitter och lyssnar på feliz navidad.. ♥♥


Video från träningen i söndags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0