FREDAG

Hejsan, kan berätta lite av vad jag har jgort idag. För så var ju den oändliga skoldagen. Sen, direkt till allum med Matilda och köpte present till min mamma som fyller år idag (igår..typ) Grattis!♥ Sen satte jag och Matilda oss på Max och åt en cheesburgare.. och snacka oså. Sen hem och typ städa mitt rum, det var de jag gjorde! Åt mig smockfet. Love Sen tog jag och Linnea bussen till stan och satt på mc rätt länge! Sen kom de andra så tog vi vagnen till festen. Berättar inte så mycket mer än att jag och Linnea hittade, (haha hittade) världens goaste kille! haha, he made our day. Men nu sitter jag här hemma med film som jag aldrig sätter på, palla. Men imorgon ska jag vara med Victoria tror jag? Eller? :D Aja, ska dega här i min gosiga säng all night long. Puss/emilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0