ge mig fredag

Skolan idag var helt ok.. den gick snabbt! Hade hemkunskaprov, gick la bra! + SOprov.. nu väntar bara matteprovet och min nolabbrapport som ska in imorgon! Sen vet jag bara att jag har spanskaprov nästa fredag.. Wiee! Haha, asså fml. Hatar skolan just nu! Vill bara ha heelg! Har dock ingenting planerat:( BUHU hatar sånt! Men det löser siiig. Min mamma fyller år på fredag, vet inte vad ja ska köpa! Haha.. ni kanske märker att jag har boggtorka? Sitter ju bara och babblar om massa tråkiga saker? Ska sätta mig och göra min önskelista innan jag måste plugga matte! Puss/emilia 
Satt och kollade igenommina bilder, och har märkt att jag tar bort bilder jag tycker jag är asful på? hahah.. eh..
ja o syrraan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0