GODMORGON

Vaknade halv 10 idag av att min rum var tänt och jag vet att jag somnade med släckt!:s Men jag hade iallfall somnat med smink och kläder och såklart glömt borstat tänderna.. euw! Men idag, så vet jag inte vad som händer, ikväll har jag ingen aning. Men kommer typ inte kunna sova över någonstans eller något, för ska upp typ halv 9 imorgon och sälja GT, och sen träna cheerleading, 3 timmar med Cats och 2 timmar med stunten. Kulkul! Är inte stressad att jag måste plugga eller något. Så den dagen kan gärna gå åt! Men aa som sagt, vet inte vad som händer idag. Pus sålänge.
Ni har sett bilden.. haha

Kommentarer
Postat av: anna

Hej! :)

Kan ni skriva lite tips i gymnastik? Typ rondat, flickis och handvolt och sånt :D Typ övningar hur man blir starkare och så. Kram!! :) <3

2011-11-26 @ 18:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0