GODNATT

Idag slog vi rekord på mest besökta på våran blogg, men det fortsätter hela tiden gå in mer, keeep going

Nu ska jag bara skriva klart det sista på min labbrapport. Sen, ska jag stupa i säng.. Mina ögon gör jätteont för jag har suttit vid datan och tv hela eftermiddagen.. Är förövrigt trött på vardagen. Gå upp, skola, gå hem, plugga, äta, kolla på tv. Det gör jag vartenda vecka! Är inte ens med vänner längre efter skolan för att jag har så mycket att göra? Jättetråkigt, men helgerna. Det är då man lever och träffar alla. Så de är gattttt. Puss/emilia
308109_201674363240896_122655247809475_431577_1469078047_n_large
Hade inte suttit fel.. Btw, är det bara jag som vill ha jättejättemycket snö? Gillar inte att det är kallt egentligen.. trivs bäst i värmen! Men ska det vara vinter så får det vara vinter?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0