Godnatt

Sitter i min gosiga säng med nystädat rum.. Tycker synd om städerskan som får komma in i mitt rum och städa! Mitt ser typ ut som andra världskriget! Ne men bara ibland, är ganska ren av mig. Eller asså jag får ryck ibland och städar upp ALLT. Fast för de mesta ligger det högar med kläder på min soffa... </3 hemskt
Men har bara pluggat hela kvällen, tog en promenad med Sanna och snacka om allt möjligt! Sen så har jag ba ätit som jag allid gör! De är inget nytt. Men nu längtar jag bara till helgen! Vill få mina två prov bara överstökade och kunna leva livet på helgen♥♥

Sitter förövrigt med någon jävla salva på låren, kan inte ens gå i trappan så ont dom gör (träningsverk) aldrig haft något liknande, fyyy:(

Har jätte-bildbrist!
Någon mer än jag som tycker jag ser ut som ett djur typ? Något djur... iaf


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-11-17 @ 08:13:15
Postat av: Anonym

Du ser inte ut som något djur överhuvudtaget , du är jättefin <3

2011-11-17 @ 08:13:55
Postat av: Anonym

skit snygg!

2011-11-17 @ 20:24:58
Postat av: ANDARA

NU HAR DU DEN SOM PP PÅ EN GÅNG ANNARS DÖDAR JAG DIG!!! OCH (JA) DETTA ÄR ETT HOT

2011-11-17 @ 20:50:12
URL: http://andaras.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0