Haha så sant..

Måste göra något med mitt hår snart känner jag.. Vill ha ljusbrunt iallfall. Eller jag vet inte? Mörkt kanske.. Men då måste ja bli värsta solarietorsken för ja kommer se ut som ett lik annars! Nejtack.. Men min syster skulle tydligen til frissan så jag kunde komma mer eller något? Hon får DOCK inte klippa en enda cm på mitt hår. Det gör jag så bra själv tack... Kommer aldrig glömma i kroatien när hon klippte mitt hår jättekort! + att engligt frisörer har man ALLTID slitet hår som måste bort.. Isåfall kan jag ha det! Haha aja, ska sluta snacka om hår! Har ångest för att det är lördag kväll och jag ska upp astidigt imorgonbitti:( buhu.. Längtar till nästa helg!
Puss/emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0