hemma från konfa

kom hem från konfan för typ en timme sedan det var faktiskt kul! vi pratade as mycke och gjorde typ lekar eller vad man ska säga men nu håller jag på och packar till oslo imorgon är så glad så jag vill döö.. eller inte men jag längtar jätte mycket! Kan gå igenom lite
Första dagen FREDAG (imon) så åker vi dit med minibuss stannar på vägen äter på donken och så ! sen tränar vi men vigueens (ett av europas bästa cheerföreningar) sen äter vi igen haha och sover.
Nästa dag så går vi upp och då ska vi typ gå runt i olso och kolla (shoppa!?) och ha jätte kul!
Söndag: då ska vi tävla åå ska bli så himla kul, Förresten ska vi ha korkskruvar i håret ! och massa glitter smink också men jag lägger in videos och massa när jag kommer hem på måndag!
image description
image description
image description

Kommentarer
Postat av: Anonym

finns en affär i oslo med galet snygga odd molly blusar billiga med, heter typ angels eller nått hhaha

2011-11-24 @ 21:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0