Hemma!

Har tränat i 5 timmar! Jag kom typ 5 min försent till träningen idag så hann verkligen inte uppdatera! Men det var jättekul! Tränade med cats 3 timmar och stunten 2. Så aa, är gaaanska utmattad om man säger så... Ikväll blir det tacos! Åh lml♥ Juste, Ella kommer hem idag! Har inte pratat med henne på helgen. Men det är idag dom tävlar iallfall! Dom har säkert redan gjort det men hoppas det gick bra! Har inget plugg idag så jag är på jättebra humör! Men nu ska jag ner och kolla på the X factor. Fick reda på en jätteläsig/rolig sak idag, haha asså vet inte om jag ska ta det positivt eller negativt? Väldigt speciellt..

Puss/emilia

Btw, herregud vad det blåser!

Tumblr_lv2q631hjq1r0ez0ko1_500_large

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0