Kusse

Hejsan, har varit i timmervik och hälsat på mina kusiner som har ett sommarland där (dom bor egentligen i Malmö) Så det var jättekul! Min kusin är som tur 96a, så henne är jag ju alltid med. Vi tog en promenad och prata om allt möjligt, det var KOLSVART ute, men jag hade som tur var kom jag där med min lilla ficklampa på Iphonen. Hehe, nays..
Aja igår var askul! (Halloweenfesten)
Hände massa skoj, och någon frågade mig om jag kunde läggga in bilder från det men Lina har alla 'bra' bilder.. jag har bara på min iphone. Och jag tog inte alls många. Ledsen..
Men jag var då utklädd till en djävul som alla kanske förstod. Ville vara en ängel egentligen men det sket sig. Aja, imorgon ska jag och Ella svara på alla frågor från frågestunden! MYCKET roligare och blogga när man får komentarer, gud ni ska se hur glad ja blir! 

Men jag ska läsa lite nu tror jag? Sen typ sova.. sov bara 5 timmar inatt. GODNATT 

VS♥ /emilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0