miss school

Sitter i min ensamhet och lyssnar på julsånger.. Hahah! Dom är bra, och jag längtar till julen meeer och mer! Men idag har jag bara sovit,lyssnat på musik och typ bara chillat på livet. Ne men, min hals är mycket bättre!
Är så glad att det inte var halsfluss! För om det hade varit det hade jag nog legat sjuk hela veckan ut? Och varit frisk och kry på måndag morgon! Perfekt tajming, missa hela helgen...
Annars så längtar jag faktist till skolan, till att vara med vännerna då.. kom och tänka på det i måndags.
Direkt första lektionen grät jag av skratt, de är ju kuuul i skolan!
Ska äta nu. Stay tuned/Emilia töntigt hahah dör..

hahah gud typ lägger upp bilder som om jag har varit borta jättelänge..

Kommentarer
Postat av: johanna :)

emilia: såg på bloggen att du för ett tag sen la upp massa Iphone bilder som var typ svartvita och som du tipsade om för att du gillade den effekten och för att du tyckte att man fick fin hud! vet du vilken effekt jag menar och vilken app det finns på? :)

2011-11-09 @ 16:34:07
URL: http://johannaewards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0