morning,morning,morning

Det är så himla tråkigt att blogga när man ser att man har läsare men ingen komenterar? Så jädra tråkigt.. Kanske lägger ner bloggen om ni inte komenterar mer?

Nu sitter jag här i soffan och har lite ångest vad ja ska ha på mig ikväll.. gud va det stör mig! Fick reda på det ganska sent igår så hann inte.
Men har tappat matsuget helt? Jag brukar alltid vara jättematglad typ haha, nu blev jag typ äcklad så jag tog bara två klementiner till frukost.. cp. En annan sak ja stör mig på är att ja sitter här med jättehög musik på radion i vardagsrummet, och ibland bara stängs de av i 10 sek och börjar igen. Vill typ slänga radion i golvet just nu. 

Nu kom min favoritlåt också som den ska förstöra..-.-


älskar deras nya stunt och musik till bygget!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej! Ni får inte lägga ner eran blogg älskar den kollar den typ 15 gånger på en dag så ni får inte lägga ner den ! <3

2011-11-03 @ 11:19:59
URL: http://eemiliaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Anastasia | Transexual blogger

SV: Hehe, har ju inte börjat en ny omgång än! :) kram

2011-11-03 @ 12:02:04
URL: http://www.mondoblog.se/anastasia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0