ONSDAG

Var tvungen att tänka efter om det var onsdag eller torsdag.. Har trott att det har varit fel dag hela veckan! Men iallfall. Ligger i min säng med datan vilket jag har gjort hela kvällen sen jag kom hem från stan. Men vi satt bara och snacka om allt möjligt och köpte ju tröjan i sista sekund. Han hade redan stängt men när jag drog i dörren så stod han där och släppte in oss! Så snällt! Men, imorgon är det första december! Tiden rinner iväg! Egentligen så är jag inte så förvånad över det, utan jag tycker att det ändå var dagt för december snart. Haha, men längtar jättemycket till helg nuu! GE MIG. Nu ska jag snart sova iallfall. Godnatt/emilia
Tumblr_lvhoitddw41qmzgnfo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0