frågestund del 1.

Hej, kan inte ni göra ett innlägg med hur ni sköter erat hår med hår tips och sånt ?
Älskar eran blogg <3
Ja, det kan vi. Det kommer upp snart. Men jag tycker att Ella ska göra det. För jag sköter inte om mitt hår! Tyvärr.. måste börja göra det!

Ella ella ella?
Vart har du köpt jackan du hade idag? I love it!
Jag fick den av min kusin som inte ville ha den och hon köpte den i USA!


HAr ni varit riktigt fulla någon gång?
Tänker inte svara på den frågan..

EMILIA: 
Varför bytte du till en annan förening?!
Kommer typ inte ihåg längre.. haha ne men jag kännde inte att jag? Ärligt jag har inget svar på den frågan. Men är glad att jag bytte till GCO har fått så himla bra vänner och jag lär mig jättebra! Det var typ 3 år sedan nu så.

ELLA: ska du satsa på rondat flickis salto på DM? :D
Ja, det ska jag! :D Jag ska sattsta på sträckt salto :)

vilka bloggar läser ni?
Hm.. jag (emilia) läser jättemånga bloggar runt 30 bloggar typ?! Kompisars är det mest och folk ja ''känner till''. Och kända.. typ kenza någon gång. Men jag ska sluta med det nu. Hon ger mig dåligt självförtroende... Men när jag har jättetråkigt så kan ja gå in på Paow, Dessie, Foki och dom.

Jag (ella)

Vad är det värsta ni har gjort?
Emilia: Har inget svar på den frågan, men jag mobbade en tjej när jag var liten.. uch så himla hemskt, hatar typ mig själv för det, men jag har faktist förträngt det.. var tvungen att tänka efter när jag skrev de
Ella: kanske att jag ville ha en kanin..

Vad sugen man bliiiiir!
vad är det du dricker? Typ milkshake?
Vi är på espressohouse och jag dricker en frapino med chokladsmak!


Är det era naturliga hårfärger? Fett bra blogg!! :)<33
Ella: Jag har inte haft min naturliga på länge men när jag var liten hade jag typ vitt hår sen fick jag mörk blondt och jag tror det är min naturliga då!
Emilia: Jag har mörkbrunt hår vanligtvis, :)

Kan ni inte ta kort på eran garderob? :D
Vi gör ett inlägg med det sen! Har väääldigt stökig garderob just nu. Men ska städa, sen tar jag kort!

Hej. Gryyyym blogg btw!<3
Men har någon av er varit i USA? kraaam
Jag (ella) ska åka till USA i April med mitt cheerledinglag! Vi ska tävla där och shoppa och så! 
Fast jag och Emilia ska åka dit massa gånger när vi blir äldre så det är ingen brottska! Haha, looove USA

Era favoritmärken?? :D<3
Juicy såklart, Odd molly, Marc by Jacobs, och MINT. MINT har smycken to die for!


Kan ni inte filma in en av era träningar? :D
Vi kan ju såklart inte filma hela träningen! Men lite av den, typ bygg, gymnastik och sådant. Vi ska försöka komma ihåg det! 

Var har du köpt fin fina kofta?
Köpte den för typ ett år sedan, På fiorucci den finns tyvär inte kvar längre.


hur många läsare har ni? vad fick dig att börja i cheer?
Vi har runt 150-200. Dig? Vem menar du? Emilia: Jag började för att Ella hade börjat, och sen gick vi tilsammans när vi var jättesmå. Typ 8-9 år gamla. Och vi tyckte att det var jättekul, fast vi lekte typ mest, haha :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0