Ute

Kom in för en stund sedan, satt och whatsappa med Linnea så frågar hon om ja vill komma med henne och Sanna på en promenad, så ja sprang upp och tog på mig några degkläder och sprang som aldrig förr till bullhållplatsen. Den var 21.. bussen gick 22. Och jag har endå gaanska lång väg! Men jag hann, så hoppa jag av vid ica och träffa dom där. Sen så gick vi till Kviberg och kolla den nya beachvollyboll-hallen! Den var jättefin:):):) Sen gick vi ner till fotbollsplanerna där vi träffa Lina och Sofie, så var vi ba där och kolla på när några spelade och aa snacka lite och så! Frös som en idiot, inte kul.. Men japp nu måste jag plugga! Puss
/emilia


Kommentarer
Postat av: antonia

emilia, du är skit snygg!

2011-11-09 @ 22:00:13
URL: http://nattstad.se/antoniamatilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0