FÖRLÅT

Förlåt för sääämta bloggningen ever.. hehe 
Tycker synd om er som går in på våran blogg och inte se något nytt!
Japp.. men igår då så (får göra om heeela inlägget) åkte vi in till stan vi halv 6 tiden, först gick vi runt lite och sen åt vi på chingpalace, och sen donken! Som Ella sa.. Okej orkar inte berätta allt igen.

Men imorse så gick jag ut och sålde GT tjänade 200! på en halvtimme! VÄÄRT!
Alltid bra med lite extra i fickan.. sen sprang jag typ in i bilen och åkte till cheerleadingen och träna i två timmar! Sen nu har jag bara degat, skönt! Ska sätta mig och plugga lite  sen också! PROV
/puss
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
/EMILIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0