GÅR NU

Hej, idag efter skolan så åkte jag och Sandra till allum och skulle köpa Ben&Jerry, fast jag hade inga pengar. Men jag tog en glass för 10 spänn så det var lugnt! Haha, sen tog vi bussen hem till Sandra och kolla på Victoria Secret FashionShow och drömde oss bort! Sen skulle hon på match så jag gick hem i värsta takten! Ni som känner mig vet hur snabbt ja kan gå.. Aa iallfall så har suttit och pluggat nu en liten stund.  

UPPDATE:
Går ner och möter Danni nere i Alén så går vi och möter Matilda, vi ska ta en promenix till Ica. Matilda skulle köpa hårfärg så aa, ska nog köpa något jag med! Något gott♥. Men i skolan hade i iallfall HKprov.. hoppas verkligen att det gick bra! aja.. plugga till nästa prov nu då! NO</3. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0