HEJ ALLA

JAG VET, ella uppdaterar aaaldrig.
Kom precis hem från träningen! En jätterolig träning, (5 timmar) asså min energi! Hahah, hoppar runt heeela tiden! Har precis ätit pizza så är proppmätt! Nu har vi hela våran program!
Wiieeeho, längtar bara tills tävlingarna ska börja nu! Men nu ska jag skriva klart min SO-arbete. Sen ikväll tror jag att några tjejer ska åka in till stan och äta. Myys! Måste hoppa in i duschen nu för ska ta bussen om 1 timme eller 2. 
Puss/Emilia

BTW, har försööökt att göra massor av inlägg från mobilen.. men den där blogg.se-appen funkar ju förfasiken inte?
Åh, appen var ju typ 5 månader sen.. gör den bra då?
hhahah bevis:



Kommentarer
Postat av: Emma

2011-10-08 @ 16:08:22
Postat av: Emma

Hm, konstigt! Det funkar jätte bra för mig :) testa och ta bort appen och sen ladda ner den igen :) det kanske skulle funka! : )

2011-10-08 @ 16:10:18
URL: http://bbejjby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0