IGÅR KVÄLL

Igårkväll så kom Victoria till mig och vi lyssna på musik snacka och så locka hon mitt hår, och kolla tv lite. Lite allt möjligt! Sen drog vi in till stan och skulle se på film och träffa någon. Men sen när vi kom till Bergakungen fanns det ju såklart inga platser kvar på någon film. Så vi satte oss och fika istället, mådde jätteilla av min ''kaka'' för jag hade presic hällt i mig en fet godispåse.. Så aa, men den var sjukt god! 
Sen åkte vi hem runt 9? Eller nått, så träffa vi alla tjejerna. Byggde lite och så ute, haha! Kul, sen åkte alla till Victorias kompis Lukas. Seeeeen, var vi där lite! Och sen vid halv 12 drog vi hem igen! En nays lördag blev de iallfall! 
Puss




Kommentarer
Postat av: Linnea

Emilia, kan inte du göra en video där du hjular, går ner i splitt och spagat, står på händer, gör handvolt, gör flickis, rondat, asså massa, massa, massa sånna cheerleading grejer? snällaaaaa? :D

Pusssssss! <3



(skrev detta på victorias blogg också haha)

2011-10-23 @ 17:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0