kan små bloggar, kan jag! (SKÄÄÄÄÄMT)

10 frågor om dina vänner
vem vet mest om dig? Ella och Matilda vet nog mest.
vem är snyggast av dina vänner? Alla är lika snygga!
Vem av dina vänner litar du på mest? mina bästa vänner.
Vem pratar du med om du är ledsen? Mitt lilla gäng
Vem har du roligast med? Har roligt med alla mina vänner.
Har någon av dina vänner någongång tagit din pojkvän? Ja.. haha eller vi bråka om han! :D
Har du tagit någon av dina vänners pojkvän? Ne.
Vem umgås du mest med? Ella, bor så nära mig:) + tjejerna.
Har du mest killvänner eller tjejvänner? tjejvänner tror ja.

 

KÄRLEK
Har du kysst någon idag? nej.
Har du ett förhållande?
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? vet inte, ibland vill jag ha förhållande ibland singel.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Hehe ne.
var va dina föräldrar när dom blev tilsammans? kommer inte ihåg.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? ja, mitt livs man.. ;)
Har du tagit någons pojkvän/flickvän? Nej, inte vad ja vet!

 

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? Mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? ja!
vem är farligast i din familj? jag, verkligen
Vem är roligast i din familj?
JAG, eller Rebecca..
har ni något husdjur? napp
sover du oftast med? Foreveralone

 

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? något randomnummer..
Vem ringde du senast? Ella
Vem sms:a till dig senast? Ella
Vem sms:a du till senast? Ella

 

SMINK OCH HÅR

ANVÄNDER ALLT DETTA TVÅ GÅNGER I VECKAN BARA!!
Använder du mascara? Ja 
Använder du wax? Nej
Använder du ögonskugga? Nej
Använder du kajal? Nej
Använder du hårspray? Nej
Använder du volymspray? Nej
Uppsatt hår eller hängande? Hängande är snyggast, men skönast med uppsatt.. såatt
plattar/lockar du håret varje dag ? nej inte VARJE, men nästan.
/EMILIA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0