LITE PANIK

Är det bara jag som tänker på att tiden gång sjukt fort.. Blir nästan lite rädd! Menar allvar! Alla veckor bara flyger förbi och det känns som om jag är en maskin? Skola, Plugga, Äta, Sova, Cheer, osv. Och detta gör mig väldigt stressad + att jag sover jättedåligt. På helger sover jag aldrig ut, vaknar fast jag är trött, vet inte varför!! Eftersom vi har betyg och så nu och jag har en sådan press på mig. OCH jag är så fruktansvärt lat.
Nu ska jag springa upp och plugga haha! Måste ta tag i mitt liv! Min framtid. Hallå eller..
DET ÄR JU SNART VINTER.. snart är ja väl 30 också

Sitter just nu med musik, och we♥heartar bilder på mat.. sök på food. Massa goa saker och se på. Hahah fetto.
Tumblr_ls4zg6d3831r3fxdso1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0