Lördag/ella

Bloggade inget i lördags men var i stan med danni sandra matilda och amanda köpte en tröja och strumpor där som jag visar längre ner sedan, Sen åkte vi hem så åkte jag amanda till gamlestan och köpte godis och sånt sen åkte vi till pizzerian,
sen gick vi till sanna där linnea var också, Sen kom emilia och victoria så var alla ute och typ byggde (jag var topp) det gick as bra gjorde typ extension och sånt. Sen vid nio eller tio tog vi en spårvagn till någon kille som victoria kände så var vi där sen åkte vi hem och amanda sov hos mig sen på morgonen hade jag träning!
tröja 299:-
strumpor att ha på boots stövlar eller uggs!
79:-
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0