SÖMNPROBLEM

Orkar snart inte med mina sömnproblem längre!
Fick somna 1 igår för jag visste att om jag inte somna sent skulle jag typ vakna halv 7.. Och nu vaknar jag halv 7 ..efter 6 timmar jättetrött, fast jag kan inte somna om? Hatar detta! Nu går min buss om 3 timmar så får la ligga här och plugga sålänge då.. Vet någon vart man kan få typ hjälp någonstans?

Kul att jag fick 19.. Haha tönt som sitter och gör sånna här test! Men aa.. kan ju vara braatt veta!
Och det värsta är att, det är inte bara på vardagarna utan helgerna också! Lixom min kropp vaknar ungefär vid 7 på helgen kanske halv 8.. Även om jag la mig halv 2 dagen innan.. Detta suger
Tumblr_lrt6bnjwnk1qjzhnto1_500_large
Tumblr_ls5ltx9hii1qg4wb2o1_500_large
Tumblr_lrn1xvqwlv1r3940fo1_500_large
Tumblr_lqoa5lfsop1qelkcko1_500_large
Här skulle jag nog sova gott



Kommentarer
Postat av: julia

hade samma haha, finns en app till iphone

"relax sleep well" typ. Sätter i hörlurarna å gör som gubben säger å sen sover jag tills klockan ringer ! fett skönt ! appen e gratis med så testa ?



(känner mig som en reklam dam)

2011-10-28 @ 16:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0