Studiebesök

Var en ganska kort skoldag idag, sen vid 1 åkte jag och alla i elevens val ''studiebesökgruppen'' till Nintendo. Han som höll i det visade typ alla sorters olika spel som dom har gjort sen lååångt tillbaka! Det var ganska intressant.. Men det roligaste var ändå att vi fick två tröjor en keps, och ett fint nyckelband.
Haha, vi såg ut som nördar! Men japp, det var askul i bussen för vi alla tjejer satt i en minibuss tillsammans och sjöng med till massa musik och jag skratta ihjääääl mig!  
Sen så trodde jag att jag skulle dö för den andra minibussen försökte köra före oss och lärarna som körde oss var helt galna! Trodde vi skulle göra av vägen! Men vi vann iallfall i sista sekund!
Lite bilder:





//emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0