SVAR

Anonym om 20:59:
hej! har precis börjat läsa eran blogg så jag vet inte om ni kanske har skrivit det tidigare. men hur lärde ni känna varandra? :) 

och har kollat checkat runt lite på eran blogg och det verkar som ni bägge har Iphone 4? isåfall var köpte ni dom och hur mycket betalar ni per månad? för jag ska köpa en Iphone 4 snart och vill veta lite var man kan köpa den och så :D

svar: Vi lärde känna varandra eftesom vi bor på samma gata. Vi var ungeför 7 år tror jag? Vi typ hatade varandra då, ville inte gå till varadra! Haha, sen ändrades det och vi började vara med varandra mer och mer. Sen började vi i cheerleading, och det blev typ våran grej.. vi gick tillsammans typ 1 gång i veckan, och nu har båda gått i det i typ (om man räknar med träningslag) 5-6 år! :D 

Ja, båda har iphone 4! Jag har telenor och betalar typ 299 i månaden? Skulle jag tro. + min gamla iphone som någon stal från mig på liseberg! Så alltså 600 kr imånaden... Och iphone går ju att köpa på alla elektronikaffärer eller vad man ska säga? hahah.. gud hittar inte ordet. Men ja, telenor, telia, 3 osv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0