NY KATEGORI

-Cheerleading!
Det är en stor sak som jag och Ella älskar, och har gjort i nästan halva våra liv! Började när vi var 8-9 år, och så har vi hållit på tills nu! Så, vi kommer lägga in videosar och bilder och sådant från träningar oså! 

Våran dräkt! 




Detta är mitt lag, (förra säsongen) Vi kom etta på RM (typ som SM fast man inte går viade till EM) av typ 6-8 lag tror jag? Har faktist ingen aning hur många lag det var! 
Men det var mitt roligaste år på länge. Vi hade sååå kul! Åh!♥ 
Nu är det helt andra lag, men det kommer bli sjukt kul iår med!






--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
/emilia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0