SJUK/ EMILIA

Ligger här i mammas och pappas rum med data och en bok. Var inte med på träningen igår för jag kännde att jag började få jätteont i halsen. Mamma kolla, och det va rött så. Vill ju bli frisk tills Jamien kommer! (våran koregraf från USA)
Så nu ligger jag här, och min hals är typ svullen känns det som, är ganska hes också! Hostar också titt som tätt.. haha!
Men nu ska vi inte klaga.. Jo en sak till.
Vi har alltid städerska varannan onsdag så kommer typ höra ljud hela dagen.. jag som trodde jag skulle få vara ensam! 
Hahah, det roliga är att igår satt jag och och pratade med mina kompisar om jag verkligen aldrig är sjuk! Vad händer samma kväll, jo det



Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det Ella eller Emilia som skriver?

2011-09-28 @ 11:20:19
Postat av: Anonym

ojoj såg inte rubriken!

2011-09-28 @ 13:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0