-


♥ Att sommaren/vårenn är påväg! Några vårtecken iallfall? Kanske inte jättevarmt men, man kan iallfall använda skinnjacka? Och man hör att alla fåglar börjar kkvittra! (HEHE) får iof ångest utav det. Vet inte inte varför. Men något med våren jag får ångest för typ... 

♥Att det snart är DM! Är jättetaggad! Känner verkligen att det kommer gå bra för oss nu! Vi är ett grymt lag, åh det är nart! 

♥Att jag ska till London snart! Verkligen jättekul, ska shoppa massa, se massa nya saker. (väldigt viktigt enlig mig) Att få se lite av olika länder. Så det ser jag verkligen fram emot! 

♥Att allt går så himla snabbt!? Veckorna bara flyger förbi.. Det är bra iof för då är vi närmare sommarn! Men det går läskigt snabbt! Kommer ju snart ha barn o man och jobba.. Inte kul. Vill vara ung hela livet ut! 
♥Att det är hemskt väder i just dessa månaderna Januarie,Febuari,Mars. Helvetes månader när de gällr väder. Kallt, slask, massa dåligt. Det är dom månaderna jag är mest deprimerad typ. Eller det är det.
♥Facebook. Det är faktiskt väldigt tråkigt om man tänker efter? Vi har ju skoldatorer i skolan så man gör ju allt på den. Och det är klart att man kollar bloggar och facebook när man egentligen ska pligga? Och ibland är man inne och inte har något att göra ens så bara sitter man där och scrollar ner och kolla vad alla andra håller på med.. Inget pliugg = dåligare betyg.. Ärligt jag hade önskat att dom typ hade blockat facebook eller något..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0