-

Dag 2. En resa jag minns
Det var året när Ella följde med mig till Kroatien. Det var lixom med en kompis så det var mycket roligare! Satt och skratta och prata ute på ballkongen och kollade på solnedgången vid havet och sånt där, och på dagarna då vi badade, solade och åt glass. Och alla kvällar vi var ute på stan och sen gick hem när det var kolsvart! Haha, jag var alltid jätterädd! Och på en kväll när vi hade tagit båten hem från stan så träffade vi, eller ''träffade'' några tyskar? Eller.. Iallafall så satt dom och skrattade åt oss? Kommer inte riktigt ihåg, kommer ihåg att Ella sa ''what do you want?'' HAHA!! skrattade ihjäääl mig! Men haha, aa det var en av dom bästa! Puss/Emilia






en fråga bara? Gud vilken dåliga kamera? + Gud vilka dåliga bilder jag tog? Detta året ska jag ta med mig en bra kamera och ta mer bilder! Jag tog bara dom två första dagarna, så det är därför jag är så blek, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0