DAG 7

Dag 7. Mina rädslor
Mina rädslor.. Jag är typ rädd för allt, haha nej men. En rädsla jag har är att låsa på toaletter där det inte är ett ''säkert lås'' gillar inte att åka hiss heller. Jag tror att det är klaustrofobi, eller aa det är det nog. Men sen en annan sak är höjder, får alltid svindel när jag ser folk som står nära kanter som är flera meer högt upp. Ne uuuch, SEN är jag också rädd för att gå ensam på kvällarna, hatar det verkligen. Så något hämtar mig oftast eller så möter någon mig. Tror alltid att det ska komma någon och stanna med bilen eller något liknande.. Det var dom tre värsta rädslorna jag har! 
5166297480_945c129647_z_large
Tumblr_lx01p4qxn71r5lkpfo1_500_large
Tumblr_lspjn93rsf1qebpfqo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0