God morgen!

Hehe, skrev på danska.. Världens tråkigaste!! Aja, sitter och äter frulle, äter världens nyttigaste! Stekt ägg och havregrynsgröt! Går ju inte att vara mer nyttig.. Ska egentligen ut och sälja GT nu men tidningarna var försenade. Så jag tror inte jag kan sälja idag! AAhh va skönt! Det är ju så sjukt kallt? Våran familj vill typ inte bo här längre, haha!

Och för er som undrar hur mycket man tjänar per gång är runt 200 kr. Så det är välförtjänta pengar! Om en timme ungefär, åker jag till träningen och tränar cheerleading! Efter det tar jag bussen hem och är ensam hela dagen eftersom mina föräldrar ska åka på spa.... Åh vill med!! Hade inte suttit fel. Ha en bra söndag! /Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0