GODMORGON

Idag är det lördag, det kommer bli en jättebra lördag känner jag på mig! Ska först åka till stan med Ella, Matilda, Linnea och Danni, vi ska bland annat köpa present till vår kompis Sanna som har tjejmiddag ikväll! Sen efter stan så ska jag börja fixa iårdning mig och sen åker jag till Sanna! Det kommer nog bilder på vad jag har på mig, för er som vill veta!;) Ska nog sattsa på att köpa vita jeans, det fanns jättebilliga på cubus med jättebra passform! Så aa, men vi får se om mamma är så generoso att hon ger mig pengar till det. Fick nyss vita ''jeans'' men dom var jättehöga i midjan, och jättetajta och korta. Nej det var inte fint. Men nu ska jag gå ner och äta frukost! TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0