Godnatt

Hemma från träningen nu, det var faktiskt jätteroligt idag. Av en speciell anledning;) HAHA, skoja. Ne men. Åh gud va elak jag är! (kan inte säga) Men en sak som jag kom på nu, att jag älskar när folk kollar surt på en för att man har för hög musik i hörlurarna. Haha, då brukar jag oftast höja lite högre som dom stör sig på det ännu mer! Och jag skiter fullständigt i om dom tycker min musik är dålig, haha!
Men, efter den långa bussresan hem, gick jag direkt in och åt mat och drack och allt ni vet! Och hela mitt huvud bara svajar, de är jätteläskigt? Det kan ju hända ibland om man har druckii för lite eller inte ätit mat, men jag har gjort det nu och jag ramlade typ i duschen bara för mitt huvud var så tungt! HAHAH! gud.. aja. Jag klarade mig, men nu ska jag plugga sen sova! Imorgon ska jag också träna med Ella på sportlife efter skolan! Puss/ Emilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0