HEMMA!

Bilresan gick snabbt, sov den mesta tiden typ och kollade på I'm a legend! Stannade på donken också;) Gottt, såg ut som stryk.. Men i alla fall. Det har varit så himla roligt! ÅH, ville inte åka hem än, skulle lätt kunna vara borta några dagar tilll i alla fall. Sen så har man ju varit med sin bästa vän under hela resan, har planerat väldigt mycket, skrattat jättemycket, haha! Vi har heller aldrig tråkigt tillsammans, och tänker samma saker gör vi hela tiden. aw

När jag gick upp på mitt rum så hade mamma gjort om det! ÅH, det blev så himla fint! Är jättejättenöjd! Hon är så snäll min mamma, tänker på mig:') Har tagit bilder på det såklart, kan visa för och efter sen eller något. Men nu ska jag bara sitta här i mitt nya rum och kolla bloggar och sånt där! Sen ikväll ska jag ha en ''spakväll'' HAH.. ne men typ. Bara sköta om mig själv, känner mig inte så jättefräch! Sen imorgon är det hemskt skola, men vi taggar påsklov. Sen så ska jag ju till London så det längtar jag jättemycket till! /Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0