INTE ENS OKEJ

NU.
Klockan tio i 11 ligger jag och är klar med all plugg. Började 5. Hur många timmar är det? Nästan 6 timmar, har bara hållit på med engelska och matte under dom timmarna. Okej ta bort en timme typ, för ja har gjort lite andra saker, som att hämta mat tex. Haha! Men herregud, det var de värsta jag har varit med om.. Imorgon har jag mateprov så det är därför jag har pluggat så mycket på det. Men nu är det äntligen över och ja får hopppas på det bästa imorgon! Tagga plugga svenska prov + två andra läxor! Wie, är värd helg så himla mycket efter det.. 


I allafall imorgon ska jag och Linnea träna efter skolan på sportlife! Sen blir det konfa på kvällen, ahh de låter ganska bra!!! Godnatt! 
Gammal bild, eller typ 3 månader men aaa jätteoseriös!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0