KONFA

Är på sjukt bra humör! Idag är det torsdag vilket betyder att det är fredag imorgon, och vi är klara med snart alla prov! Bara ett engelskaprov, men de klarar ja nog.. NO:n gick faktiskt väldigt bra, men som vanligt har ja så mycket och skriva så det är alltid jag som är kvar sist! Alltid. Och jag överdriver inte. Men nu är det inte alls långt kvar tills vi åker! Wiiie, imorgon ska vi till 4-gott efter skolan och köpa hur mycket godis som helst! Skolan förövrigt var en plåga, aldrig haft så ont i magen? Och skolsystern var inte där, så var tvungen att lägga mig på två bänkar och typ försöka få bort smärtan! Men jag klarade iallfall mig egenom den sista lektionen.. 

omg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0