Oj hehe


Oj, förlåt. Har inte haft tid/ork att uppdatera bloggen. Men det hade ju varit så mycket lättare och roligare om jag hade haft en kamera och kunnat ta lite bilder.. Men det har jag inte så jag vet inte riktigt vad ja ska lägga upp. Men Matilda gick i alla fall precis hem, åt precis tacos med familjen. Haha standard. Men det var la gott, är proppmätt! Men inte så där äckligt som jag brukar vara, jättesönt.. Typ första gången. Men jag och Matilda åkte hem efter skolan sen tog vi bussen till allum och åt mat och satt och snackade. Sen åkte vi hem till mig, dega, pratade mest. Sen så satt vi och kollade på gamla bilder! Haha, åh va liten man har varit! Men ikväll vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. Får se! Eller det är dags att bestäma det snart kanske;) Men ha en bra fredagkväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0