PLUGG-ÄTA-TRÄNA

Som en helt vanlig tisdag, träning med bästa Cats! Två veckor sedan sist nu? Har inte träffat alla på jättelänge, och Victoria? Hallå, hur länge sen var det.. iallfall jättelänge sedan:( Annars har jag bara pluggat på spanskan och ätit lite. Är jätteglad för jag får ta med min systers iphone till träningen! (Musik och kunna ringa) Åh va skönt.. Saknar min älskling:'( Men jag hoppas pappa fixar så jag kan få en ny snart. Men nu ska jag plugga lite mer, sen ska jag åka till träningen! Kommer inte kunna uppdatera tills klockan 9 tyvärr. För det är då jag kommer hem. Ha en bra tisdagskväll! /Emilia



Kommentarer
Postat av: Matilda Tilly (:

Hej Ella, kommer du ihåg att du är medlem på Blogstart? Såg nyss att du har din gamla blogg länkad där. Byt gärna ut din bloggadress eller ta bort ditt konto på blogstart för att ge plats åt bloggar som faktiskt uppdateras. Vore kul om du bara bytte ut bloggadressen så att man kan hitta in till dig här ibland :D

2012-02-21 @ 17:32:57
URL: http://cookievirus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0