SVAR

kan du visa en bild när du har på dej de? och hur mkt kosta tullen?

Svar: Aa det kan jag göra när jag fått underdelen osv. Och först kostar frakten beroende på hur mycket kläderna som du beställt väger. Och när du ska hämta ut paketet så kostar det 200-300kr

Var köper ni era juicy couture koftor/mjukisbyxor?
Har ni någon gång beställt från deras hemsida? I så fall, vad kostade frakten/tullen?
Jättetacksam för svar! <3

Svar: Jag (Emilia) har inga juicydressar tyvärr, men Ella beställde sina två från juicycouture.com. 
Frakten kostar runt 100-200 kr tror jag. Sen finns det ju andra sidor som är mycket billigare men dom är ju fejk. 

Vart har du fixat bilden med dom "effekterna"
Jätte cool!
Bra blogg förresten
Kram

Jag fixade den i www.picnik.com Dom ska lägga ner i april så nu är det gratis att använda ''premium''effekter och annat.

hej jag såg att emilia sa att ni kommer att tatuera er två jag menar får ni göra det av era föräldrar och vet dom om de annars är ni fina tjejer ! <3

Hej sötnos, nej vi får inte tatuera oss som vi skrev i ett inlägg! Haha, det var såklart driv. Min mamma skulle aldrig säga ja till det tyvärr... Får alltid samma svar ''När du är 18 får du tatuera dig!'' Så aa, men jag och Ella hade tråkigt den kvällen så vi gjorde ett sånt drivinlägg. Men aa förlåt till er som trodde på det! HEHE det är tyvärr inte sant. 

Ella, vilken storlek har du på dina Juicy dressar?
Snälla svara? :D

Jag har storlek M på både byxorna och koftan!






Kommentarer
Postat av: Anonym

På frågan vart Ella har köpt sina juciy dressar har ju ni svarat att det är från juciy's hemsida men man ser ju att dom är fejk dom är ju typ från wantedjuciy eller något, ta inte detta som något taskigt jag undrar bara jag kanske har fel

2012-02-19 @ 21:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0