Trött som aldrig förr

''Vaknade'' nyss, somnade vid 1 igår, vaknar nu. Efter 7 timmars sömn. Jättetrött?! Varför vaknar jag om jag är så himla trött? Får panik, hjäspar hela tiden. Så jädra jobbigt, och jag kan verkligen inte somna om. Idag så har jag massa planerat, ska hinna vara med Victoria och göra nytt pass under dagen. Sen ikväll måste jag följa med för min kusin fyller år. Men jag hade redan planerat den kvällen så fick lite agretion när mamma säger att jag måste följa med. Så a inte så jättekul. Trodde jag kunde slingra mig ur det (som vsnligt) men nej inte idag, ''för då var jag tvungen och ringa själv och säga att jag inte kan komma'' Det är bara för att straffa mig. Aja, nu ska jag försöka sova, om det ens går. /Godnatt

Vickaaaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0