TRÄNING

Har fått lite frågar gällande min och Ellas träning! Hur vi håller oss i form hur vi äter osv.
Tycker det är lite speciellt att ta detta på en blogg, för alla är fina som dom är! Jag vet att det är väldigt mycket press på tjejer hur vi ska se ut osv. Kanske inte alla, det finns folk som fullständigt skiter i hur dom ser ut, vissa bryr sig mer och vissa mindre. Men jag kan ju säga lite. Jag och Ella tränar cheerleading 2-3 gånger i veckan. Sedan så tränar iallfall jag, eller jag har gjort det senaste iallfall, tränat på sportlife. Det gjorde jag mycket för ett år sedan också med min mamma. Men nu ska Ella också börja träna där eftersom hon inte har lika mycket med cheerleadingen. Så cheerleading, sportlife och promenader! Jag rör mig nästan vartenda dag. Någonting gällande träning, jag gillar att röra på mig och så. Sen har jag aldrig gillat att känna mig tjock och sådär, och nej jag säger inte att jag är det men jag vill helst hålla mig tränad och smal. Har alltid varit det sen jag var liten. Har typ adhd, haha! Rörde mig hela hela tiden.
Men nu på senaste tiden har jag slappat lite med träningen och maten. Har ätit hur mycket godis och kakor och bullar. Alltså allt man kan tänka sig, fikat hela tiden och så. Och jag har gått upp 6 kg! Kan ju vara muskler också, men aa så det har jag lite ångest för faktiskt! Hehe. Och nu menar jag inte en kaka per dag, utan jag åt upp ett helt sånt kakpaket med typ 20 kakor på mindre än en vecka. Så aa inte så jättebra kanske. Pluss att man mår dåligare, blodsockret höjs ju och sänks hela tiden så man blir ju pigg ena stunden och trött andra. Men om jag nu ska vara ärlig så tänker jag ju på vad jag äter, ja! Men godis och sånt är det ju väldigt svårt att hålla mig ifrån. Men jag gör så gott jag kan! Mitt och Ellas mål är att få sin ''drömkropp'' till sommaren och sen till sommaren äta hur mycket man vill och inte bry sig någonting. För man ska ju njuta, ellerhur?

Sen har någon frågat hur många gånger vi tränar i veckan och om ja kunde lägga ut ett schema?
Och nej det kommer jag inte göra. Detta är ingen träningsblogg. Menar verkligen inget illa men jag tycker inte det är så lämpligt att lägga ut ett schema sådär. Men jag kan ju säga att vi rör på oss alla dagar i veckan utom lördag! Så så är det! Hoppas ni fick iallfall svar på era frågor. Om ni undrar mer är det bara att ställa! 

319691_234290649968191_171695256227731_715842_543418_n_large
Tumblr_lzdqc8ix3j1r52k8so1_500_large
och nej, jag strävar inte efter en sån här kropp direkt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0