STAN

Hej, kom nyss in nästan. Eller, det var typ en halvtimme sedan. Men iallfall, vi var ju i stan. Först åt vi på starbucks. Aldrig ätit där innan, har ingen åsikt om det faktiskt. Det jag tog var inte jättegott men, det gick ju att äta. Och jag är inte kräsen när det gäller mat! Haha, men vi köpte det vi skulle köpa och kollade på lite andra saker. På vägen hem efter vi hade gått av busshållplatsen så var jag, Daniella och Ella tvunga att gå en hållplats för den bussen vi tog gick inte till våran hållplats, hade lite kul på vägen! Hoppade över bilarnas skuggar! ASKUL, haha! Ne men, aa det var faktiskt väldigt roligt.

Nu ska jag bara sitta här och vänta ut tiden så ska jag gå över till Ella och göra iårdning mig. Ska ha ett blått linnea, svarta jeans och något skärp! Ni får se när vi är klara;) /Emilia


korvfingrar verkligen.. uch



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0