VISSTE NI DETTA OM MIG?

-Jag ställer väldigt höga krav på mig själv, och när jag inte klarar de typ byter jag ihop! HAHA.. 
-Jag har haft runt 5-6 bloggar. En gjorde jag typ i 4an, Julia viasde mig men jag fattade ingenting så jag bara la in några bilder på mina vänner och skrev om dom. Sen gick jag aldirg mer in på den. 
-Jag har varit i Kroatien 11-12 år i rad.
-Jag överdriver väldigt mycket när jag ska planera saker, och sen blir det aldrig likadant som jag hade tänkt mig!
-Skulle aldrig klara mig om jag inte hade haft musik, tänk va tråkigt det hade varit?
-Jag har gått i simningx2,ridning,dans,fotboll,handboll,teaterx2,gymnastikx4, det är bara dom jag kommer på. Säkert npgra fler till.. Men sen lyckades jag hitta något jag älskade och det var ju cheerleading!
-Jag älskar disneyfilmer! 
-Vi bilade ner till kroatien för två år sedan, det var jättejobbigt ibland för jag har sånt dåligt tålamord. Men det var faktiskt väldigt kul också! 
-Jag äter oftast för mycket (på helger) alltså middagar så min mage typ spricker. Jag äter även fast jag är proppmätt! Inte bra..
-Jag gör 100 situps per dag!
-Jag skulle vilja ha antingen ljusare hår i sommar eller mörkare.. HM
-Jag är ganska lång, 175. 
-Jag har inte så jättebra självförtroende när det gäller mitt uteséende. Ibland kan jag väl vara nöjd. Men jag klagar mest!
-Min största största dröm är att bli en VS-modell.
-Det kom fram en kvinna i stan till mig när jag var med Victoria i varberg, hon frågade om jag var intreserad av att bli modell. Så jag ska nog skicka in bilder snart till henne! Jättekul!! ÅH


Kommentarer
Postat av: Tindra

Var köper ni era juicy couture koftor/mjukisbyxor?

Har ni någon gång beställt från deras hemsida? I så fall, vad kostade frakten/tullen?

Jättetacksam för svar! <3

2012-02-12 @ 17:39:49
Postat av: Anonym

Bara att kämpa så ska du se att du snart är en av VS ;) Du är jättefin!:)

2012-02-14 @ 17:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0